pssst

Den här dagen har varit väldigt lagom. Jag vaknade och kände mig pigg och utvilad och då insåg jag att något måste vara fel (försovit mig 2 timmar och missat spanskan såklart.) lite fin vårig löpning/power walk på gympan, tramsande på svenskan och sen en "Jobba själv" historialektion där det enda jag och anna jobbade med var att ta bilder och prata om sex and the city var allt som jag hann med idag.. Helt klart en lagom dag. Nu borde jag sätta igång med pluggandet. Uh jag orkar verkligen inte.

anna när modevisningen är slut!

Kommentarer
Postat av: ana

1. Såhär glad blir jag när modevinsingen är över TJOHOOO!!!



2. Om vi gömmer oss här bakom kanske vi slipper hålla på med modevisning överhuvudtaget.



3. Med sjalarna på huvet ser vi sådär coola ut..



4. CAJSA KOM GÖR OSS GLADA! :D



5. Nu ser vi normala ut.



6. Äh fan det gick inte. Vi yxmördar nån istället. Mandy: hihi jag misslyckas..



<3

2010-03-16 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0